A legalacsonyabb ár az elmúlt 45 napban: 49 426 Ft
Az árak és a rendelkezésre állás naponta többször változhat. Ellenőrizze az aktuális adatokat közvetlenül az e-shopokban. Az összes elérhető színt és méretet közvetlenül az e-shopokban találja meg.
Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz.
Termék Continental ContiGo! ( 130/70-18 TL 63H hátsó kerék, M/C ) EAN kóddal van jelölve 4019238421996.
A jól bevált klasszikus első és hátsó kerékre való bevetésre
Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz
Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz
Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz
Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz
Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz
• Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz
Új sportos és modern profil design tökéletes aquaplaning ellenállásért és esőben való biztonságért, alacsony gurulási zörej.Modern diagonális felépítés stabilitásért, kényelemért és kiváló ár/teljesítmény kapcsolatért.Többszörösen görbített gumi perek könnyű és
Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz
Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz
• Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz
• Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz
Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz
Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz
Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz
A jól bevált klasszikus első és hátsó kerékre való bevetésre
Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz
Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz
Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz
• Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz
• Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz
• Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz
Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz
Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz