A legalacsonyabb ár az elmúlt 45 napban: 30 175 Ft
Az árak és a rendelkezésre állás naponta többször változhat. Ellenőrizze az aktuális adatokat közvetlenül az e-shopokban. Az összes elérhető színt és méretet közvetlenül az e-shopokban találja meg.
• Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz.
Termék Continental ContiTwist ( 140/70-16 TL 65S hátsó kerék, M/C ) EAN kóddal rendelkezik 4019238377675.
• Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz
• Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz
• Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz
• Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz
• Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz
• Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz
• Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz
• Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz
• Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz
• Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz
• Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz
• Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz
• Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz
• Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz
• Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz
• Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz
• Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz
• Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz
• Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz
• Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz
• Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz
Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz
Inovatív Touren-Enduro gumi utca orientált kiránduló-Enduróknak. Méret vonatkozásban, radiális felépítésben 0°-acélövvel.Emelkedett vezetési kényelem a változtatott karkassza felépítés és a válbeli csuklós részek által, magas gurulási kényelem és zörej optimalizált
Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz