Négyévente, az emberek szerte a világon egyesülnek, hogy megmutassák, mennyire szeretnek egy sportot - mégpedig a focit. A labdarúgó-bajnokság ünneplésének részeként, Dél-Afrikában 2010-ben, az Adidas létrehozott egy limitált illatot a Pure Game-t. Ez a férfias illat ötvözi
Négyévente, az emberek szerte a világon egyesülnek, hogy megmutassák, mennyire szeretnek egy sportot - mégpedig a focit. A labdarúgó-bajnokság ünneplésének részeként, Dél-Afrikában 2010-ben, az Adidas létrehozott egy limitált illatot a Pure Game-t. Ez a férfias illat ötvözi
Négyévente, az emberek szerte a világon egyesülnek, hogy megmutassák, mennyire szeretnek egy sportot - mégpedig a focit. A labdarúgó-bajnokság ünneplésének részeként, Dél-Afrikában 2010-ben, az Adidas létrehozott egy limitált illatot a Pure Game-t. Ez a férfias illat ötvözi