A legtöbbet képviselt márkák közé tartozik Coccolino, Lenor, Souldrops, Frosch, Tesori d´Oriente, Satina, Anandam, NATURCLEANING, Cleanne, Herbow, Csepke, Földbarát, BIOBRILL, Royal Catering, ESSELTE, Ecoizm, Pure, Green Emotion, Senseco, Organic People, Tomas Arsov, LEITZ, Egyéb, AKCES a Well Done. Minden márka
Arosch környezetbarát bioalkoholos polírozószer fényt kölcsönöz az edényeknek. A polírozó eltávolítja a szennyeződéseket és ételmaradékokat, és tisztán tartja a mosogatógépet. A bioalkoholt tartalmazó természetes formula felgyorsítja a száradást, így kiküszöböli a
| A gyapotvirág kivonatokkal készült formula tökéletes ápolást és frissességet biztosít a szennyesének. A hipoallergén növényi formula gyapotvirágkivonattal még az érzékeny bőrűek is értékelni fogják. A természetes formula csak finom illatanyagokat tartalmaz, és mentes az
TermékleírásTermék információk Hipoallergén, bababarát textilöblítő. Vegán termék, amely csak növényi eredetű összetevőt tartalmaz. Használható színes és fehér ruhákhoz egyaránt. Természetes mandulaolaj tartalmának köszönhetően puhává varázsolja a csecsemőruhákat,
A Frosch ZERO% öblítő lágyabbá teszi a ruhaneműt és természetesen friss illatot ad a bőrirritáció veszélye nélkül. A speciálisan kifejlesztett gyógynövényes receptúra 0% parfüm, 0% színezék, 0% tartósítószer, 0% allergén tartalommal elnyerte az ECARF pecsétet, amely
| A hipoallergén textilpuhító tisztán természetes alapon tartalmaz hatóanyagokat. Természetes módon kezeli és védi a textilszálakat, és megőrzi a textil természetes légáteresztő képességét. Nem tartalmaz irritáló illatanyagokat, színezékeket és tartósítószereket, így
| A puha és higiénikusan tiszta mosáshoz. A hipoallergén növényi formula puhítja és kellemesen illatosítja a szennyest a levendulaolajnak köszönhetően. A levendulaolajjal készült formula kisimítja a szálakat és viselési kényelmet biztosít. A csak enyhe illatú,
Az 1986-ban Németországban alapított FROSCH márka úttörőnek számított az öko termékek piacán, mert új környezetbarát termékekkel jelent meg az üzletek polcain. A márka bevezetése nagy érdeklődést és lelkesedést váltott ki a német lakosság körében, mivel a