A legalacsonyabb ár az elmúlt 45 napban: 53 610 Ft
Az árak és a rendelkezésre állás naponta többször változhat. Ellenőrizze az aktuális adatokat közvetlenül az e-shopokban. Az összes elérhető színt és méretet közvetlenül az e-shopokban találja meg.
Hátsó kerékre való gumi Enduro gyors motorkerékpároknak 180 km/h-ig. a hosszú életű a legjobb vezetési tulajdonságokkal és döntő biztonsággal úttesten és út mellett.
Hátsó kerékre való gumi Enduro gyors motorkerékpároknak 180 km/h-ig. a hosszú életű a legjobb vezetési tulajdonságokkal és döntő biztonsággal úttesten és út mellett
Nyom stabil Enduro terep gumi meggyőző útra való tapadással. Nyom stabil első kerékre való gumi utcára és terepre. Optimális keverék biztonságos fékezési erők átadására és legjobb kanyarban való tapadásra. Enduro gumi stabil vezetési magatartással 210 km/h maximális
Inovatív Touren-Enduro gumi utca orientált kiránduló-Enduróknak. Méret vonatkozásban, radiális felépítésben 0°-acélövvel.Emelkedett vezetési kényelem a változtatott karkassza felépítés és a válbeli csuklós részek által, magas gurulási kényelem és zörej optimalizált
Nyom stabil Enduro terep gumi meggyőző útra való tapadással. Nyom stabil első kerékre való gumi utcára és terepre. Optimális keverék biztonságos fékezési erők átadására és legjobb kanyarban való tapadásra. Enduro gumi stabil vezetési magatartással 210 km/h maximális
Nyom stabil Enduro terep gumi meggyőző útra való tapadással. Nyom stabil első kerékre való gumi utcára és terepre. Optimális keverék biztonságos fékezési erők átadására és legjobb kanyarban való tapadásra. Enduro gumi stabil vezetési magatartással 210 km/h maximális
Nyom stabil Enduro terep gumi meggyőző útra való tapadással. Nyom stabil első kerékre való gumi utcára és terepre. Optimális keverék biztonságos fékezési erők átadására és legjobb kanyarban való tapadásra. Enduro gumi stabil vezetési magatartással 210 km/h maximális
Inovatív Touren-Enduro gumi utca orientált kiránduló-Enduróknak. Méret vonatkozásban, radiális felépítésben 0°-acélövvel.Emelkedett vezetési kényelem a változtatott karkassza felépítés és a válbeli csuklós részek által, magas gurulási kényelem és zörej optimalizált
Sportos gumi a kicsi és közepes osztálynak
Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz
A jól bevált klasszikus első és hátsó kerékre való bevetésre
Inovatív Touren-Enduro gumi utca orientált kiránduló-Enduróknak. Méret vonatkozásban, radiális felépítésben 0°-acélövvel.Emelkedett vezetési kényelem a változtatott karkassza felépítés és a válbeli csuklós részek által, magas gurulási kényelem és zörej optimalizált
Inovatív Touren-Enduro gumi utca orientált kiránduló-Enduróknak. Méret vonatkozásban, radiális felépítésben 0°-acélövvel.Emelkedett vezetési kényelem a változtatott karkassza felépítés és a válbeli csuklós részek által, magas gurulási kényelem és zörej optimalizált
Inovatív Touren-Enduro gumi utca orientált kiránduló-Enduróknak. Méret vonatkozásban, radiális felépítésben 0°-acélövvel.Emelkedett vezetési kényelem a változtatott karkassza felépítés és a válbeli csuklós részek által, magas gurulási kényelem és zörej optimalizált
A jól bevált klasszikus első és hátsó kerékre való bevetésre
Inovatív Touren-Enduro gumi utca orientált kiránduló-Enduróknak. Méret vonatkozásban, radiális felépítésben 0°-acélövvel.Emelkedett vezetési kényelem a változtatott karkassza felépítés és a válbeli csuklós részek által, magas gurulási kényelem és zörej optimalizált
Inovatív Touren-Enduro gumi utca orientált kiránduló-Enduróknak. Méret vonatkozásban, radiális felépítésben 0°-acélövvel.Emelkedett vezetési kényelem a változtatott karkassza felépítés és a válbeli csuklós részek által, magas gurulási kényelem és zörej optimalizált
A jól bevált klasszikus első és hátsó kerékre való bevetésre
A jól bevált klasszikus első és hátsó kerékre való bevetésre
Inovatív Touren-Enduro gumi utca orientált kiránduló-Enduróknak. Méret vonatkozásban, radiális felépítésben 0°-acélövvel.Emelkedett vezetési kényelem a változtatott karkassza felépítés és a válbeli csuklós részek által, magas gurulási kényelem és zörej optimalizált
Trail és Enduro gépekre való gumi. Terepre és közútra is használható abroncs, amit kifejezetten nagyobb kapacitású utcai motorokra terveztek. Agresszív, nagy felületen érintkező, forgásirányos kapaszkodóborda mintázat. A többszörös élek kiválóan alkalmasak a terepi
A jól bevált klasszikus első és hátsó kerékre való bevetésre
Nyom stabil Enduro terep gumi meggyőző útra való tapadással. Nyom stabil első kerékre való gumi utcára és terepre. Optimális keverék biztonságos fékezési erők átadására és legjobb kanyarban való tapadásra. Enduro gumi stabil vezetési magatartással 210 km/h maximális
Inovatív Touren-Enduro gumi utca orientált kiránduló-Enduróknak. Méret vonatkozásban, radiális felépítésben 0°-acélövvel.Emelkedett vezetési kényelem a változtatott karkassza felépítés és a válbeli csuklós részek által, magas gurulási kényelem és zörej optimalizált