A legalacsonyabb ár az elmúlt 45 napban: 18 918 Ft
Az árak és a rendelkezésre állás naponta többször változhat. Ellenőrizze az aktuális adatokat közvetlenül az e-shopokban. Az összes elérhető színt és méretet közvetlenül az e-shopokban találja meg.
Termék Maxxis M6029 ( 110/60-12 TL 43L hátsó kerék, Első kerék ) EAN kóddal rendelkezik 4717784500935.
-nagyon jo a száraz uton való tapadása-nagyon jo a száraz uton való fékezési tulajdonsága-elég kényelmesminimális belsö zörej-közepes külsö zörej-gyenge gumikopás
-nagyon jo a száraz uton való tapadása-nagyon jo a száraz uton való fékezési tulajdonsága-elég kényelmesminimális belsö zörej-közepes külsö zörej-gyenge gumikopás
-nagyon jo a száraz uton való tapadása-nagyon jo a száraz uton való fékezési tulajdonsága-elég kényelmesminimális belsö zörej-közepes külsö zörej-gyenge gumikopás
-nagyon jo a száraz uton való tapadása-nagyon jo a száraz uton való fékezési tulajdonsága-elég kényelmesminimális belsö zörej-közepes külsö zörej-gyenge gumikopás
-nagyon jo a száraz uton való tapadása-nagyon jo a száraz uton való fékezési tulajdonsága-elég kényelmesminimális belsö zörej-közepes külsö zörej-gyenge gumikopás
-nagyon jo a száraz uton való tapadása-nagyon jo a száraz uton való fékezési tulajdonsága-elég kényelmesminimális belsö zörej-közepes külsö zörej-gyenge gumikopás
-nagyon jo a száraz uton való tapadása-nagyon jo a száraz uton való fékezési tulajdonsága-elég kényelmesminimális belsö zörej-közepes külsö zörej-gyenge gumikopás
-nagyon jo a száraz uton való tapadása-nagyon jo a száraz uton való fékezési tulajdonsága-elég kényelmesminimális belsö zörej-közepes külsö zörej-gyenge gumikopás
-nagyon jo a száraz uton való tapadása-nagyon jo a száraz uton való fékezési tulajdonsága-elég kényelmesminimális belsö zörej-közepes külsö zörej-gyenge gumikopás
-nagyon jo a száraz uton való tapadása-nagyon jo a száraz uton való fékezési tulajdonsága-elég kényelmesminimális belsö zörej-közepes külsö zörej-gyenge gumikopás
-nagyon jo a száraz uton valo tapadása-nagyon jo a száraz uton való fékezési tuladonsága-elég kényelmes-minimális belsö zörej-közepes küső zörejek-gyenge gumikopás
-nagyon jo a száraz uton való tapadása-nagyon jo a száraz uton való fékezési tulajdonsága-elég kényelmesminimális belsö zörej-közepes külsö zörej-gyenge gumikopás
-nagyon jo a száraz uton való tapadása-nagyon jo a száraz uton való fékezési tulajdonsága-elég kényelmesminimális belsö zörej-közepes külsö zörej-gyenge gumikopás
•nagyon jo a száraz uton való tapadása•nagyon jo a száraz uton való fékezési tulajdonsága•elég kényelmes•minimális belsö zörej•közepes külsö zörej•gyenge gumikopás
Sportos túramotorkerékpár-teljesítmény a mai, egyre sokoldalúbb robogókhoz. Szilika adalékkal készült a fokozott tartósság és a minden körülmények között megbízható teljesítmény érdekében A futófelületi mintázat a többszörös tesztgyőztes RoadSmart abroncstól
• Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz
A jól bevált klasszikus első és hátsó kerékre való bevetésre
Sportos túramotorkerékpár-teljesítmény a mai, egyre sokoldalúbb robogókhoz. Szilika adalékkal készült a fokozott tartósság és a minden körülmények között megbízható teljesítmény érdekében A futófelületi mintázat a többszörös tesztgyőztes RoadSmart abroncstól
Sportos túramotorkerékpár-teljesítmény a mai, egyre sokoldalúbb robogókhoz. Szilika adalékkal készült a fokozott tartósság és a minden körülmények között megbízható teljesítmény érdekében A futófelületi mintázat a többszörös tesztgyőztes RoadSmart abroncstól
Sportos túramotorkerékpár-teljesítmény a mai, egyre sokoldalúbb robogókhoz. Szilika adalékkal készült a fokozott tartósság és a minden körülmények között megbízható teljesítmény érdekében A futófelületi mintázat a többszörös tesztgyőztes RoadSmart abroncstól
A jól bevált klasszikus első és hátsó kerékre való bevetésre
• Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz