A legalacsonyabb ár az elmúlt 45 napban: 26 538,38 Ft
Az árak és a rendelkezésre állás naponta többször változhat. Ellenőrizze az aktuális adatokat közvetlenül az e-shopokban. Az összes elérhető színt és méretet közvetlenül az e-shopokban találja meg.
•nagyon jo a száraz uton való tapadása•nagyon jo a száraz uton való fékezési tulajdonsága•elég kényelmes•minimális belsö zörej•közepes külsö zörej•gyenge gumikopás
Termék Maxxis M6006 ( 120/80-18 TT 62S hátsó kerék ) EAN kóddal van jelölve 4717784505138.
•nagyon jo a száraz uton való tapadása•nagyon jo a száraz uton való fékezési tulajdonsága•elég kényelmes•minimális belsö zörej•közepes külsö zörej•gyenge gumikopás
Nyom stabil Enduro terep gumi meggyőző útra való tapadással. Nyom stabil első kerékre való gumi utcára és terepre. Optimális keverék biztonságos fékezési erők átadására és legjobb kanyarban való tapadásra. Enduro gumi stabil vezetési magatartással 210 km/h maximális
-nagyon jo a száraz uton való tapadása-nagyon jo a száraz uton való fékezési tulajdonsága-elég kényelmesminimális belsö zörej-közepes külsö zörej-gyenge gumikopás
-nagyon jo a száraz uton való tapadása-nagyon jo a száraz uton való fékezési tulajdonsága-elég kényelmesminimális belsö zörej-közepes külsö zörej-gyenge gumikopás
Sportos utcai profil nagyon magas teljesítménnyel, nagyon jó száraz és nedves úton való tapadással
Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz
-nagyon jo a száraz uton való tapadása-nagyon jo a száraz uton való fékezési tulajdonsága-elég kényelmesminimális belsö zörej-közepes külsö zörej-gyenge gumikopás
-nagyon jo a száraz uton való tapadása-nagyon jo a száraz uton való fékezési tulajdonsága-elég kényelmesminimális belsö zörej-közepes külsö zörej-gyenge gumikopás
Gazdaságos és környezetbarát teljesítményabroncs a kis és alsó-középkategória számára
Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz
Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz
Sportos utcai profil nagyon magas teljesítménnyel, nagyon jó száraz és nedves úton való tapadással
Sportos utcai profil nagyon magas teljesítménnyel, nagyon jó száraz és nedves úton való tapadással
-nagyon jo a száraz uton való tapadása-nagyon jo a száraz uton való fékezési tulajdonsága-elég kényelmesminimális belsö zörej-közepes külsö zörej-gyenge gumikopás
Trail és Enduro gépekre való gumi. Terepre és közútra is használható abroncs, amit kifejezetten nagyobb kapacitású utcai motorokra terveztek. Agresszív, nagy felületen érintkező, forgásirányos kapaszkodóborda mintázat. A többszörös élek kiválóan alkalmasak a terepi
Optimális kezelhetőség és tapadás esőáztatta utakon.Magas gazdaságosság.Utánfutokra való bevetésre is alkalmas
-nagyon jo a száraz uton való tapadása-nagyon jo a száraz uton való fékezési tulajdonsága-elég kényelmesminimális belsö zörej-közepes külsö zörej-gyenge gumikopás
Optimális kezelhetőség és tapadás esőáztatta utakon.Magas gazdaságosság.Utánfutokra való bevetésre is alkalmas
-nagyon jo a száraz uton való tapadása-nagyon jo a száraz uton való fékezési tulajdonsága-elég kényelmesminimális belsö zörej-közepes külsö zörej-gyenge gumikopás
Sportos utcai profil nagyon magas teljesítménnyel, nagyon jó száraz és nedves úton való tapadással
-nem pörög ki-nagyon jo teljesitményű-jol tapad kanyarban és emelkedőn sem csuszik
-nagyon jo a száraz uton való tapadása-nagyon jo a száraz uton való fékezési tulajdonsága-elég kényelmesminimális belsö zörej-közepes külsö zörej-gyenge gumikopás
Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz