A legalacsonyabb ár az elmúlt 45 napban: 36 830 Ft
Az árak és a rendelkezésre állás naponta többször változhat. Ellenőrizze az aktuális adatokat közvetlenül az e-shopokban. Az összes elérhető színt és méretet közvetlenül az e-shopokban találja meg.
A La Vie Est Belle a Lancome márka egy női virágos és gyümölcsös illat, amelyet 2012-ben hoztak létre. Az illat koncepciója az egyszerű és természetes szépség eszméjére összpontosít. Az illat mindazoknak készült, akik a hétköznapi dolgokban is örömüket lelik. A készlet tartalma: ● La Vie Est Belle EDP 50ml ● La Vie Est Belle testápoló 50ml ● szempillaspirál Mascara Hypnôse 2ml
Termék Lancôme La Vie Est Belle - EDP 50 ml + testápoló 50 ml + szempillaspirál 2 ml hozzá van rendelve egy EAN kód 3614273956864.
Valamire tervezve | Nőknek |
Kategória | Testápolók, Testápoló, Szempillaspirálok |
EAN | 3614273956864 |
A La Vie Est Belle a Lancome márka egy női virágos és gyümölcsös illat, amelyet 2012-ben hoztak létre. Az illat koncepciója az egyszerű és természetes szépség eszméjére összpontosít. Az illat mindazoknak készült, akik a hétköznapi dolgokban is örömüket lelik. A készlet
A La Vie Est Belle a Lancome márka egy női virágos és gyümölcsös illat, amelyet 2012-ben hoztak létre. Ennek az illatnak a koncepciója az egyszerű és természetes szépség eszméjére összpontosít, az illat mindenkinek szól, aki a hétköznapi dolgokban is megtalálja az örömet
A La Vie Est Belle a Lancome márka egy női virágos és gyümölcsös illat, amelyet 2012-ben hoztak létre. Ennek az illatnak a koncepciója az egyszerű és természetes szépség eszméjére összpontosít, az illat mindenkinek szól, aki a hétköznapi dolgokban is megtalálja az örömet
A La Vie Est Belle a Lancome márka egy női virágos és gyümölcsös illat, amelyet 2012-ben hoztak létre. Ennek az illatnak a koncepciója az egyszerű és természetes szépség eszméjére összpontosít, az illat mindenkinek szól, aki a hétköznapi dolgokban is megtalálja az örömet
La Vie Est Belle egy virágos gyümölcsös illat nőknek a Lancome márka, amely azért jött létre 2012-ben A koncepció ez az illat középpontjában az a gondolat egyszerű és természetes szépség, az illat célja, hogy bárki, aki megtalálja öröm hétköznapi dolgokat
A Lancome márkától származó Idôle egy modern ciprusos-virágos illat nőknek. Friss bergamottal és körtével bontakozik ki, majd az indiai jázmin, a damaszkuszi és a százlevelű (De Mai) rózsa tónusaiba megy át, ami erős, bódító illatot biztosít. A kompozíciót az édes vanília
A Lancome márkától származó Idôle egy modern ciprusos-virágos illat nőknek. Friss bergamottal és körtével bontakozik ki, majd az indiai jázmin, a damaszkuszi és a százlevelű (De Mai) rózsa tónusaiba megy át, ami erős, bódító illatot biztosít. A kompozíciót az édes vanília
A Tresor egyike azoknak a klasszikus illatoknak, amelyek rányomták a bélyegüket a parfümök történetére. Igazi legendává vált, és része a stílusörökségünknek, és nemzedékről nemzedékre emlékeinkben marad. Az idők változnak, de a nőiesség örök. A viharos érzelmek
A La Vie Est Belle a Lancome márka egy női virágos és gyümölcsös illat, amelyet 2012-ben hoztak létre. Ennek az illatnak a koncepciója az egyszerű és természetes szépség eszméjére összpontosít, az illat mindenkinek szól, aki a hétköznapi dolgokban is megtalálja az örömet
A La Vie Est Belle a Lancôme 2012-ben piacra dobott virágos-gyümölcsös illata nőknek. Az illat koncepciója az egyszerű és természetes szépség gondolatára összpontosít, az illatot minden olyan nőnek tervezték, aki a hétköznapi dolgokban is örömét leli. A készlet tartalmaz még
A La Vie Est Belle a Lancome márka egy női virágos és gyümölcsös illat, amelyet 2012-ben hoztak létre. Ennek az illatnak a koncepciója az egyszerű és természetes szépség eszméjére összpontosít, az illat mindenkinek szól, aki a hétköznapi dolgokban is megtalálja az örömet
A La Vie Est Belle a Lancôme 2012-ben piacra dobott virágos-gyümölcsös illata nőknek. Ennek az illatnak a koncepciója az egyszerű és természetes szépség eszméjére összpontosít, az illat mindenkinek szól, aki a hétköznapi dolgokban is megtalálja az örömet. A készlet
A La Belle a Classique kollekcióból egy keleti-vanília illat nőknek. Mindössze három összetevőt tartalmaz: lédús körtét, aromás vetivert és édes vaníliát. Az illat 2019-ben került a piacra
A La Vie Est Belle Intensément keleti-virágos illat nőknek; egy másik a La Vie Est Belle illatgyűjteményből. A fejjegy lédús bergamottot, rózsaborsot és málnát tartalmaz. A tiszta virágos szívben sambac jázmin, narancsvirág és heliotróp található. A kompozíciót írisz,
A Moschino Toy 2 egy virágos illat nőknek. Az illat legkülönlegesebb összetevője a mandarin, az alma és a magnólia. A bazsarózsa közepes jegyei közé tartozik a bazsarózsa, a fehér ribizli és a jázmin. Az illat alapjában szantálfát, borostyánfát és pézsmát találunk. Az
A La Vie Est Belle a Lancome márka egy női virágos és gyümölcsös illat, amelyet 2012-ben hoztak létre. Ennek az illatnak a koncepciója az egyszerű és természetes szépség eszméjére összpontosít, az illat mindenkinek szól, aki a hétköznapi dolgokban is megtalálja az örömet. A
A Hugo Boss Boss Ma Vie Pour Femme erős és független nőnek, aki nem fél kockáztatni. A parfüm összetétele három részből áll. Az első rész a modernitást, a második a nőiességet és a harmadik a bizalmat szimbolizálja. A Boss Ma Vie Pour Femme a modernitást képviselő
A La Vie Est Belle Rose Extraordinaire a Lancôme ikonikus virágának, a rózsának egy új virágos újraértelmezése. Engedje, hogy a végtelen elegancia és romantika világába kalauzolja magát ezzel a parfümmel, amely olyan friss, mint egy virágzó nyári kert, amelyet a nap első meleg
Narciso Rodriguez ajándéka minden nőnek - amely még szenvedélyesebb, még elbűvölőbb és még érzékibb. Feltárja a kifinomult modern nőiességet és megtestesíti igazi eleganciát. Tapasztalja meg az érzékenységet, amely gyengédséget áraszt magából, nem pazarolható luxust és
A Lancome La Vie Est Belle Iris Absolu egy csillogó virágos-fás gourmand illat nőknek. A fényűzően díszített, vágott kristályra emlékeztető flakonba rejtett La Vie Est Belle érzékibb és teljesebb értelmezése a boldogság és az öröm intenzív és végtelen érzésének ünnepe
A Prada utazásra hív a nőiesség eredetéhez és új, többdimenziós illatélmények felfedezéséhez. A Paradox érzéki kompozíciója, amelyet az illatszer francia mesterei és a Prada márka közösen fejlesztettek ki, a klasszikusok, az avantgárd, a természet és az innováció