Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
A Falken legújabb generációs szegecselt gumiabroncsa, a WINTERPEAK F-ICE 1, a mérnöki tapasztalat győzelme a zord, jeges finn és észak-lappföldi időjárás felett Az új Fourier mintázat a szabadalmaztatott Miura-Ori 3D barázdákkal ötvözve első osztályú tapadást biztosít, havon
A Falken legújabb generációs szegecselt gumiabroncsa, a WINTERPEAK F-ICE 1, a mérnöki tapasztalat győzelme a zord, jeges finn és észak-lappföldi időjárás felett Az új Fourier mintázat a szabadalmaztatott Miura-Ori 3D barázdákkal ötvözve első osztályú tapadást biztosít, havon
A Falken legújabb generációs szegecselt gumiabroncsa, a WINTERPEAK F-ICE 1, a mérnöki tapasztalat győzelme a zord, jeges finn és észak-lappföldi időjárás felett Az új Fourier mintázat a szabadalmaztatott Miura-Ori 3D barázdákkal ötvözve első osztályú tapadást biztosít, havon
A Falken legújabb generációs szegecselt gumiabroncsa, a WINTERPEAK F-ICE 1, a mérnöki tapasztalat győzelme a zord, jeges finn és észak-lappföldi időjárás felett Az új Fourier mintázat a szabadalmaztatott Miura-Ori 3D barázdákkal ötvözve első osztályú tapadást biztosít, havon
A Falken legújabb generációs szegecselt gumiabroncsa, a WINTERPEAK F-ICE 1, a mérnöki tapasztalat győzelme a zord, jeges finn és észak-lappföldi időjárás felett Az új Fourier mintázat a szabadalmaztatott Miura-Ori 3D barázdákkal ötvözve első osztályú tapadást biztosít, havon
A Falken legújabb generációs szegecselt gumiabroncsa, a WINTERPEAK F-ICE 1, a mérnöki tapasztalat győzelme a zord, jeges finn és észak-lappföldi időjárás felett Az új Fourier mintázat a szabadalmaztatott Miura-Ori 3D barázdákkal ötvözve első osztályú tapadást biztosít, havon
A Falken legújabb generációs szegecselt gumiabroncsa, a WINTERPEAK F-ICE 1, a mérnöki tapasztalat győzelme a zord, jeges finn és észak-lappföldi időjárás felett Az új Fourier mintázat a szabadalmaztatott Miura-Ori 3D barázdákkal ötvözve első osztályú tapadást biztosít, havon
A Falken legújabb generációs szegecselt gumiabroncsa, a WINTERPEAK F-ICE 1, a mérnöki tapasztalat győzelme a zord, jeges finn és észak-lappföldi időjárás felett Az új Fourier mintázat a szabadalmaztatott Miura-Ori 3D barázdákkal ötvözve első osztályú tapadást biztosít, havon
A Falken legújabb generációs szegecselt gumiabroncsa, a WINTERPEAK F-ICE 1, a mérnöki tapasztalat győzelme a zord, jeges finn és észak-lappföldi időjárás felett Az új Fourier mintázat a szabadalmaztatott Miura-Ori 3D barázdákkal ötvözve első osztályú tapadást biztosít, havon
A Falken legújabb generációs szegecselt gumiabroncsa, a WINTERPEAK F-ICE 1, a mérnöki tapasztalat győzelme a zord, jeges finn és észak-lappföldi időjárás felett Az új Fourier mintázat a szabadalmaztatott Miura-Ori 3D barázdákkal ötvözve első osztályú tapadást biztosít, havon
A Falken legújabb generációs szegecselt gumiabroncsa, a WINTERPEAK F-ICE 1, a mérnöki tapasztalat győzelme a zord, jeges finn és észak-lappföldi időjárás felett Az új Fourier mintázat a szabadalmaztatott Miura-Ori 3D barázdákkal ötvözve első osztályú tapadást biztosít, havon
A Falken legújabb generációs szegecselt gumiabroncsa, a WINTERPEAK F-ICE 1, a mérnöki tapasztalat győzelme a zord, jeges finn és észak-lappföldi időjárás felett Az új Fourier mintázat a szabadalmaztatott Miura-Ori 3D barázdákkal ötvözve első osztályú tapadást biztosít, havon
A Falken legújabb generációs szegecselt gumiabroncsa, a WINTERPEAK F-ICE 1, a mérnöki tapasztalat győzelme a zord, jeges finn és észak-lappföldi időjárás felett Az új Fourier mintázat a szabadalmaztatott Miura-Ori 3D barázdákkal ötvözve első osztályú tapadást biztosít, havon
A Falken legújabb generációs szegecselt gumiabroncsa, a WINTERPEAK F-ICE 1, a mérnöki tapasztalat győzelme a zord, jeges finn és észak-lappföldi időjárás felett Az új Fourier mintázat a szabadalmaztatott Miura-Ori 3D barázdákkal ötvözve első osztályú tapadást biztosít, havon
A Falken legújabb generációs szegecselt gumiabroncsa, a WINTERPEAK F-ICE 1, a mérnöki tapasztalat győzelme a zord, jeges finn és észak-lappföldi időjárás felett Az új Fourier mintázat a szabadalmaztatott Miura-Ori 3D barázdákkal ötvözve első osztályú tapadást biztosít, havon
A Falken legújabb generációs szegecselt gumiabroncsa, a WINTERPEAK F-ICE 1, a mérnöki tapasztalat győzelme a zord, jeges finn és észak-lappföldi időjárás felett Az új Fourier mintázat a szabadalmaztatott Miura-Ori 3D barázdákkal ötvözve első osztályú tapadást biztosít, havon
A Falken legújabb generációs szegecselt gumiabroncsa, a WINTERPEAK F-ICE 1, a mérnöki tapasztalat győzelme a zord, jeges finn és észak-lappföldi időjárás felett Az új Fourier mintázat a szabadalmaztatott Miura-Ori 3D barázdákkal ötvözve első osztályú tapadást biztosít, havon
A Falken legújabb generációs szegecselt gumiabroncsa, a WINTERPEAK F-ICE 1, a mérnöki tapasztalat győzelme a zord, jeges finn és észak-lappföldi időjárás felett Az új Fourier mintázat a szabadalmaztatott Miura-Ori 3D barázdákkal ötvözve első osztályú tapadást biztosít, havon
A Falken legújabb generációs szegecselt gumiabroncsa, a WINTERPEAK F-ICE 1, a mérnöki tapasztalat győzelme a zord, jeges finn és észak-lappföldi időjárás felett Az új Fourier mintázat a szabadalmaztatott Miura-Ori 3D barázdákkal ötvözve első osztályú tapadást biztosít, havon
A Falken legújabb generációs szegecselt gumiabroncsa, a WINTERPEAK F-ICE 1, a mérnöki tapasztalat győzelme a zord, jeges finn és észak-lappföldi időjárás felett Az új Fourier mintázat a szabadalmaztatott Miura-Ori 3D barázdákkal ötvözve első osztályú tapadást biztosít, havon
A Falken legújabb generációs szegecselt gumiabroncsa, a WINTERPEAK F-ICE 1, a mérnöki tapasztalat győzelme a zord, jeges finn és észak-lappföldi időjárás felett Az új Fourier mintázat a szabadalmaztatott Miura-Ori 3D barázdákkal ötvözve első osztályú tapadást biztosít, havon
A Falken legújabb generációs szegecselt gumiabroncsa, a WINTERPEAK F-ICE 1, a mérnöki tapasztalat győzelme a zord, jeges finn és észak-lappföldi időjárás felett Az új Fourier mintázat a szabadalmaztatott Miura-Ori 3D barázdákkal ötvözve első osztályú tapadást biztosít, havon
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az