A legalacsonyabb ár az elmúlt 45 napban: 22 029 Ft
Az árak és a rendelkezésre állás naponta többször változhat. Ellenőrizze az aktuális adatokat közvetlenül az e-shopokban. Az összes elérhető színt és méretet közvetlenül az e-shopokban találja meg.
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az oldalsó barázdák hoznak létre a vállakon.
Könnyű profil és keskeny kialakítás csökkenti a gurulási ellenállást. A külső minta a jobb manőverabilitásra készült, a nagyobb blokkok a vállakon javítják a fordulékonyságot. A zajcsökkentő határelemek csökkentik a légáramlást , és az ezzel járó neszeket is. A lekerekített barázdaélek csökkentik a vízréteg megmaradásának esélyét , ezzel jobb tapadást biztosítva.
Termék Nankang Econex NA-1 ( 165/80 R15 87T ) #1393923 az EAN kód írja le 4718022024817.
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az