A legalacsonyabb ár az elmúlt 45 napban: 48 132,32 Ft
Az árak és a rendelkezésre állás naponta többször változhat. Ellenőrizze az aktuális adatokat közvetlenül az e-shopokban. Az összes elérhető színt és méretet közvetlenül az e-shopokban találja meg.
Termék Maxxis MA 1 ( P185/80 R13 90S WSW 15mm ) hozzá van rendelve egy EAN kód 4717784209319.
nagyon jo a száraz uton való tapadása nagyon jo a száraz uton való fékezési tulajdonsága elég kényelmes minimális belsö zörej közepes külsö zörej gyenge gumikopás
nagyon jo a száraz uton való tapadása nagyon jo a száraz uton való fékezési tulajdonsága elég kényelmes minimális belsö zörej közepes külsö zörej gyenge gumikopás
nagyon jo a száraz uton való tapadása nagyon jo a száraz uton való fékezési tulajdonsága elég kényelmes minimális belsö zörej közepes külsö zörej gyenge gumikopás
nagyon jo a száraz uton való tapadása nagyon jo a száraz uton való fékezési tulajdonsága elég kényelmes minimális belsö zörej közepes külsö zörej gyenge gumikopás
nagyon jo a száraz uton való tapadása nagyon jo a száraz uton való fékezési tulajdonsága elég kényelmes minimális belsö zörej közepes külsö zörej gyenge gumikopás
nagyon jo a száraz uton való tapadása nagyon jo a száraz uton való fékezési tulajdonsága elég kényelmes minimális belsö zörej közepes külsö zörej gyenge gumikopás
nagyon jo a száraz uton való tapadása nagyon jo a száraz uton való fékezési tulajdonsága elég kényelmes minimális belsö zörej közepes külsö zörej gyenge gumikopás
nagyon jo a száraz uton való tapadása nagyon jo a száraz uton való fékezési tulajdonsága elég kényelmes minimális belsö zörej közepes külsö zörej gyenge gumikopás
nagyon jo a száraz uton való tapadása nagyon jo a száraz uton való fékezési tulajdonsága elég kényelmes minimális belsö zörej közepes külsö zörej gyenge gumikopás
nagyon jo a száraz uton való tapadása nagyon jo a száraz uton való fékezési tulajdonsága elég kényelmes minimális belsö zörej közepes külsö zörej gyenge gumikopás
nagyon jo a száraz uton való tapadása nagyon jo a száraz uton való fékezési tulajdonsága elég kényelmes minimális belsö zörej közepes külsö zörej gyenge gumikopás
nagyon jo a száraz uton való tapadása nagyon jo a száraz uton való fékezési tulajdonsága elég kényelmes minimális belsö zörej közepes külsö zörej gyenge gumikopás
nagyon jo a száraz uton való tapadása nagyon jo a száraz uton való fékezési tulajdonsága elég kényelmes minimális belsö zörej közepes külsö zörej gyenge gumikopás
nagyon jo a száraz uton való tapadása nagyon jo a száraz uton való fékezési tulajdonsága elég kényelmes minimális belsö zörej közepes külsö zörej gyenge gumikopás
nagyon jo a száraz uton való tapadása nagyon jo a száraz uton való fékezési tulajdonsága elég kényelmes minimális belsö zörej közepes külsö zörej gyenge gumikopás
nagyon jo a száraz uton való tapadása nagyon jo a száraz nuton való fékezési tulajdonsága lég kényeles minimális belső zörejek közepes külső zörejek gyenge gumikopás
nagyon jo a száraz uton való tapadása nagyon jo a száraz uton való fékezési tulajdonsága elég kényelmes minimális belsö zörej közepes külsö zörej gyenge gumikopás
nagyon jo a száraz uton való tapadása nagyon jo a száraz nuton való fékezési tulajdonsága lég kényeles minimális belső zörejek közepes külső zörejek gyenge gumikopás
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
nagyon jo a száraz uton való tapadása nagyon jo a száraz uton való fékezési tulajdonsága elég kényelmes minimális belsö zörej közepes külsö zörej gyenge gumikopás
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
Legújabb felső ösztályú téli gumi, az ázsiai No.1, ultra nagy teljesítmény szakértő
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az