A legalacsonyabb ár az elmúlt 60 napban: 22 232 Ft
Az árak és a rendelkezésre állás naponta többször változhat. Ellenőrizze az aktuális adatokat közvetlenül az e-shopokban. Az összes elérhető színt és méretet közvetlenül az e-shopokban találja meg.
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az oldalsó barázdák hoznak létre a vállakon.
Könnyű profil és keskeny kialakítás csökkenti a gurulási ellenállást. A külső minta a jobb manőverabilitásra készült, a nagyobb blokkok a vállakon javítják a fordulékonyságot. A zajcsökkentő határelemek csökkentik a légáramlást , és az ezzel járó neszeket is. A lekerekített barázdaélek csökkentik a vízréteg megmaradásának esélyét , ezzel jobb tapadást biztosítva.
Szélesség: 175, Profilarány: 70, Átmérő: 14, Évszak: nyárigumi, Autó jellege: Személyautó, Sebesség index: H=210 km/h, Üzemanyag-hatékonyság: C, Fékezés nedves úton: B, Gördülési zaj: 70 dB, Terhelési index: 560kg, Súly: 7 kg, Defekttűrő rendszer: Nem, Erősített kivitel: Igen. Nankang: A Nankang küldetésének tekinti, hogy a vásárlók elvárásait kielégítse, a gumiabroncsgyártó mottót is ennek megfelelően választott: „Őszinteség, gyakorlatiasság és
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
Szélesség: 175, Profilarány: 70, Átmérő: 14, Évszak: téligumi, Autó jellege: Személyautó, Sebesség index: T=190 km/h, Üzemanyag-hatékonyság: E, Fékezés nedves úton: C, Gördülési zaj: 71 dB, Terhelési index: 560kg, Súly: 7 kg, Defekttűrő rendszer: Nem, Erősített kivitel:
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
Szélesség: 175, Profilarány: 80, Átmérő: 14, Évszak: téligumi, Autó jellege: Személyautó, Sebesség index: T=190 km/h, Üzemanyag-hatékonyság: E, Fékezés nedves úton: C, Gördülési zaj: 71 dB, Terhelési index: 560kg, Súly: 8 kg, Defekttűrő rendszer: Nem, Erősített kivitel:
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
Szélesség: 175, Profilarány: 70, Átmérő: 13, Évszak: téligumi, Autó jellege: Személyautó, Sebesség index: T=190 km/h, Üzemanyag-hatékonyság: E, Fékezés nedves úton: C, Gördülési zaj: 71 dB, Terhelési index: 475kg, Súly: 7 kg, Defekttűrő rendszer: Nem, Erősített kivitel:
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
Szélesség: 195, Profilarány: 70, Átmérő: 14, Évszak: téli gumi, Jármű típus: Személyautó, Sebesség index: T=190 km/h, Üzemanyag-hatékonyság: D, Fékezés nedves úton: C, Gördülési zaj: 71 dB, Terhelési index: 615Kg, Súly: 8 kg, Defekttűrő gumi: Nem, Erősített kivitel:
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
Biztonságos fékezés kis- és középkategóriás autók számára.A kis- és középkategóriás autók számára kifejlesztett kimagasló biztonságot és hatékonyságot garantáló ContiEcoContact™ 3, a legújabb abroncs a ContiEcoContact™ termékcsaládban.Az aszimmetrikus mintázati
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az