A legalacsonyabb ár az elmúlt 45 napban: 13 540 Ft
Az árak és a rendelkezésre állás naponta többször változhat. Ellenőrizze az aktuális adatokat közvetlenül az e-shopokban. Az összes elérhető színt és méretet közvetlenül az e-shopokban találja meg.
Roberto Cavalli magával ragadó illatát a híres parfümőr, Louise Turner alkotta meg a Givaudan cégtől. A Roberto Cavalli illatkollekciót egy érzéki nő tökéletes ívei ihlették. A flakon masszív üvege az illat karakterének intenzitását és erejét idézi. Az üveget a Roberto Cavalli pecsétet formázó arany kupak koronázza, és egy tigris mintás szalag díszíti, amely a jellegzetes Roberto Cavalli motívumra utal. 2012-ben mutatták be.
Valamire tervezve | Nőknek |
Roberto Cavalli magával ragadó illatát a híres parfümőr, Louise Turner alkotta meg a Givaudan cégtől. A Roberto Cavalli illatkollekciót egy érzéki nő tökéletes ívei ihlették. A flakon masszív üvege az illat karakterének intenzitását és erejét idézi. Az üveget a Roberto
Roberto Cavalli magával ragadó illatát a híres parfümőr, Louise Turner alkotta meg a Givaudan cégtől. A Roberto Cavalli illatkollekciót egy érzéki nő tökéletes ívei ihlették. A flakon masszív üvege az illat karakterének intenzitását és erejét idézi. Az üveget a Roberto
Roberto Cavalli magával ragadó illatát a híres parfümőr, Louise Turner alkotta meg a Givaudan cégtől. A Roberto Cavalli illatkollekciót egy érzéki nő tökéletes ívei ihlették. A flakon masszív üvege az illat karakterének intenzitását és erejét idézi. Az üveget a Roberto
A Florence a Roberto Cavalli márkától egy modern chypre-virágos illat nőknek, melyet a napsütötte Toszkána ihletett. A gyümölcsös fejillat mandarinból és fekete ribizliből áll. Virágos szívben majd hibiszkuszmag, narancs és grapefruit virágzik. Az alapban a pacsuli, a pézsma és
Az Uomo a Roberto Cavalli márkától egy egyedülálló illat férfiaknak. Szokatlanul virágos fűszerezésű. Fekete bíborból és sáfrányból áll. Továbbá cukorból és levendulából. Cédrussal, pacsulival és tonkababbal zárul. Ez egy exkluzív külső, amely nem hagy cserben, ha
A Florence a Roberto Cavalli márkától egy modern chypre-virágos illat nőknek, melyet a napsütötte Toszkána ihletett. A gyümölcsös fejillat mandarinból és fekete ribizliből áll. Virágos szívben majd hibiszkuszmag, narancs és grapefruit virágzik. Az alapban a pacsuli, a pézsma és
A Just Cavalli Him by Roberto Cavalli egy férfias, bőr illat, fűszeres elemekkel. A Just Cavalli női illat párjaként jött létre, amelyet tökéletesen kiegészít. 2013-ban került a piacra
A Roberto Cavalli márka bemutatja a Just Cavalli illatot – egy bódító virágos illatot, tele meleg jegyekkel. 2013-ban hozták létre, és a kampány arca Georgia May Jagger volt – a híres énekes, Mick Jagger lánya. Játékosan ötvözi a rózsafa, a neroli és a tiaré virágok elemeit
A Roberto Cavalli márka bemutatja a Just Cavalli illatot – egy bódító virágos illatot, tele meleg jegyekkel. 2013-ban hozták létre, és a kampány arca Georgia May Jagger volt – a híres énekes, Mick Jagger lánya. Játékosan ötvözi a rózsafa, a neroli és a tiaré virágok elemeit
A Roberto Cavalli Paradiso Azzuro a híres Paradiso parfüm modern változata 2015-ből. Az illatát és a palackot is az aranyló nap és azúrkék víz ihlette. Hasonlóképpen, maga a folyadék is a vad nyarat idézi, a friss citrusok vad jázminnal kombinálva váratlanul pezsgő kombinációt
Hagyja, hogy magával ragadja Roberto Cavalli keleti-virágos illata, a Nero Assoluto márkától. Ez a nőies illat orchidea és citrus jegyekkel nyit, ezt a kombinációt fokozatosan felváltja a csábító vanília a parfüm szívében, végül pedig a fás jegyek kápráztatják el az alapban
A Paradiso Assoluto egy cipre-virágos illat nőknek. Fejjegyei közé tartozik a rózsabors, a wisteria, a bergamott, a grapefruit és a citrom. Szívében vad jázmin, vörös liliom és maracuja illata bontakozik ki. A kompozíciót pacsuli, szantálfa, vanília és kasmír kombinációja
2012 elején a Guerlain a debütálás felélesztése mellett döntött és az új La Petite Robe Noire-ral rukkolt elő. A La Petite Robe Noire Eau De Parfüm egy módosított illat, amelyet Thierry Wasser parfümkészítő hozott létre. A kis fekete mini ruha eleganciája és időtlensége
A Coco Noir a Chanel márkától egy virágos-fás illat nőknek, amely 2012-ben lett bemutatva a nagyközönségnek. Azonnal elvarázsol a grapefruit és a bergamott csodálatos tónusai, a szívillatban kibontakoznak a muskátli, jázmin, nárcisz és rózsa illatjegyei. Végül a kompozíciót a
Viktor & Rolf férfi eau de parfum. A 2012-es Spicebomb férfi eau de toilette intenzívebb képviselője. Elődjéhez képest azonban sokkal pikánsabb és intenzívebb. Az illat 2015-ban debütált
A La Vie Est Belle a Lancome márka egy női virágos és gyümölcsös illat, amelyet 2012-ben hoztak létre. Ennek az illatnak a koncepciója az egyszerű és természetes szépség eszméjére összpontosít, az illat mindenkinek szól, aki a hétköznapi dolgokban is megtalálja az örömet
Az Allure Homme Sport Eau Extreme parfüm a Chanel márkától egy keleti-fás férfi illat, amelyet 2012-ben mutattak be a nagyközönségnek. A fejillatban rejtőzik a ciprus, menta, mandarin és az üröm, a szívillatban kibontakozik a bors illatjegye. Az alapillat fás, amelynek összetevői
Az Eau Sauvage 2017 a korábbi, 2012-es Eau Sauvage új verziója. A fejillat citrusos cédrusból, friss bergamottból és levendulából készül, a szívében érezni fogja a haiti vetivert, a végén pedig fülöp-szigeteki gyanta elemi akkordjai veszik körül
A 2012-ben megjelent My Land férfi illat sikerén felbuzdulva a Trussardi bemutatja a My Name női illatát. Mindkét illatot az olasz életstílus ihlette. A My Name virágos és friss illat olyan hölgyek számára készült, akik kedvüket lelik a finom és választékos jegyekben. Nyitott
A La Vie Est Belle a Lancome márka egy női virágos és gyümölcsös illat, amelyet 2012-ben hoztak létre. Ennek az illatnak a koncepciója az egyszerű és természetes szépség eszméjére összpontosít, az illat mindenkinek szól, aki a hétköznapi dolgokban is megtalálja az örömet
A La Vie Est Belle a Lancome márka egy női virágos és gyümölcsös illat, amelyet 2012-ben hoztak létre. Az illat koncepciója az egyszerű és természetes szépség eszméjére összpontosít. Az illat mindazoknak készült, akik a hétköznapi dolgokban is örömüket lelik. A készlet
La Vie Est Belle egy virágos gyümölcsös illat nőknek a Lancome márka, amely azért jött létre 2012-ben A koncepció ez az illat középpontjában az a gondolat egyszerű és természetes szépség, az illat célja, hogy bárki, aki megtalálja öröm hétköznapi dolgokat
A La Vie Est Belle a Lancome márka egy női virágos és gyümölcsös illat, amelyet 2012-ben hoztak létre. Ennek az illatnak a koncepciója az egyszerű és természetes szépség eszméjére összpontosít, az illat mindenkinek szól, aki a hétköznapi dolgokban is megtalálja az örömet. A