A legalacsonyabb ár az elmúlt 60 napban: 63 281 Ft
Az árak és a rendelkezésre állás naponta többször változhat. Ellenőrizze az aktuális adatokat közvetlenül az e-shopokban. Az összes elérhető színt és méretet közvetlenül az e-shopokban találja meg.
Szélesség: 235, Profilarány: 50, Átmérő: 19, Évszak: nyárigumi, Autó jellege: Személyautó, Sebesség index: Y=300 km/h, Üzemanyag-hatékonyság: C, Fékezés nedves úton: A, Gördülési zaj: 69 dB, Terhelési index: 775kg, Súly: 12 kg, Defekttűrő rendszer: Nem, Erősített kivitel: Nem. Prémium kategória. Kiváló ár/érték arány. Olaszosan stílusos megjelenés. Pirelli: A Pirelli gyár 140 éves múltra tekinthet vissza. A cégcsoport jelenlegi arculata a hetvenes éve
A P ZERO™ 1987-es megjelenésével megdöbbentette az autóipari világot, mint a Pirelli első Ultra Magas teljesítményű gumiabroncsa. A negyedik generációs P ZERO™ az a termék, amely a legjobban ötvözi a Pirelli kompetitív Motorsportban szerzett tudását a Pirelli szövetségével a vezető autógyártókkal, biztosítva a tökéletes abroncsot minden autó teljesítményéhez.
Szélesség: 235, Profilarány: 50, Átmérő: 19, Évszak: nyárigumi, Autó jellege: Személyautó, Sebesség index: Y=300 km/h, Üzemanyag-hatékonyság: C, Fékezés nedves úton: A, Gördülési zaj: 69 dB, Terhelési index: 775kg, Súly: 12 kg, Defekttűrő rendszer: Nem, Erősített kivitel:
Szélesség: 235, Profilarány: 50, Átmérő: 19, Évszak: nyári gumi, Jármű típus: Utcai terepjáró, Sebesség index: W=270 km/h, Üzemanyag-hatékonyság: A, Fékezés nedves úton: B, Gördülési zaj: 68 dB, Terhelési index: 775kg, Súly: 11 kg, Defekttűrő gumi: Nem, Erősített
Szélesség: 235, Profilarány: 50, Átmérő: 19, Évszak: nyárigumi, Autó típusa: Terepjáró, Sebesség index: W=270 km/h, Üzemanyag-hatékonyság: A, Fékezés nedves úton: B, Gördülési zaj: 68 dB, Terhelési index: 775kg, Súly: 12 kg, Defekttűrő rendszer: Nem, Erősített kivitel:
A P ZERO™ 1987-es megjelenésével megdöbbentette az autóipari világot, mint a Pirelli első Ultra Magas teljesítményű gumiabroncsa. A negyedik generációs P ZERO™ az a termék, amely a legjobban ötvözi a Pirelli kompetitív Motorsportban szerzett tudását a Pirelli szövetségével a
Szélesség: 235, Profilarány: 50, Átmérő: 19, Évszak: nyárigumi, Autó típusa: Terepjáró, Sebesség index: V=240 km/h, Üzemanyag-hatékonyság: C, Fékezés nedves úton: B, Gördülési zaj: 69 dB, Terhelési index: 875kg, Súly: 13 kg, Defekttűrő rendszer: Nem, Erősített kivitel:
A P ZERO™ 1987-es megjelenésével megdöbbentette az autóipari világot, mint a Pirelli első Ultra Magas teljesítményű gumiabroncsa. A negyedik generációs P ZERO™ az a termék, amely a legjobban ötvözi a Pirelli kompetitív Motorsportban szerzett tudását a Pirelli szövetségével a
A P ZERO™ 1987-es megjelenésével megdöbbentette az autóipari világot, mint a Pirelli első Ultra Magas teljesítményű gumiabroncsa. A negyedik generációs P ZERO™ az a termék, amely a legjobban ötvözi a Pirelli kompetitív Motorsportban szerzett tudását a Pirelli szövetségével a
Szélesség: 235, Profilarány: 35, Átmérő: 19, Évszak: nyári gumi, Jármű típus: Személyautó, Sebesség index: Y=300 km/h, Üzemanyag-hatékonyság: D, Fékezés nedves úton: A, Gördülési zaj: 68 dB, Terhelési index: 615Kg, Súly: 10 kg, Defekttűrő gumi: Nem, Erősített kivitel:
A P ZERO™ 1987-es megjelenésével megdöbbentette az autóipari világot, mint a Pirelli első Ultra Magas teljesítményű gumiabroncsa. A negyedik generációs P ZERO™ az a termék, amely a legjobban ötvözi a Pirelli kompetitív Motorsportban szerzett tudását a Pirelli szövetségével a
Ez az abroncs új korszakot nyitott az ultra magas sebességindexű abroncsok mind fejlettebb technológiát követelő kategóriájában. Extrém teljesítményt biztosít a sportkocsik és a GTI-műfaj képviselői számára. Ezen járműveket kiváló komfortra és alacsony zajszintre
A P ZERO™ 1987-es megjelenésével megdöbbentette az autóipari világot, mint a Pirelli első Ultra Magas teljesítményű gumiabroncsa. A negyedik generációs P ZERO™ az a termék, amely a legjobban ötvözi a Pirelli kompetitív Motorsportban szerzett tudását a Pirelli szövetségével a
A P ZERO™ 1987-es megjelenésével megdöbbentette az autóipari világot, mint a Pirelli első Ultra Magas teljesítményű gumiabroncsa. A negyedik generációs P ZERO™ az a termék, amely a legjobban ötvözi a Pirelli kompetitív Motorsportban szerzett tudását a Pirelli szövetségével a
A P ZERO™ 1987-es megjelenésével megdöbbentette az autóipari világot, mint a Pirelli első Ultra Magas teljesítményű gumiabroncsa. A negyedik generációs P ZERO™ az a termék, amely a legjobban ötvözi a Pirelli kompetitív Motorsportban szerzett tudását a Pirelli szövetségével a
Szélesség: 235, Profilarány: 50, Átmérő: 20, Évszak: nyári gumi, Jármű típus: Személyautó, Sebesség index: Y=300 km/h, Üzemanyag-hatékonyság: A, Fékezés nedves úton: A, Gördülési zaj: 69 dB, Terhelési index: 900kg, Súly: 13 kg, Defekttűrő gumi: Nem, Erősített kivitel:
A P ZERO™ 1987-es megjelenésével megdöbbentette az autóipari világot, mint a Pirelli első Ultra Magas teljesítményű gumiabroncsa. A negyedik generációs P ZERO™ az a termék, amely a legjobban ötvözi a Pirelli kompetitív Motorsportban szerzett tudását a Pirelli szövetségével a
A P ZERO™ 1987-es megjelenésével megdöbbentette az autóipari világot, mint a Pirelli első Ultra Magas teljesítményű gumiabroncsa. A negyedik generációs P ZERO™ az a termék, amely a legjobban ötvözi a Pirelli kompetitív Motorsportban szerzett tudását a Pirelli szövetségével a
Szélesség: 265, Profilarány: 50, Átmérő: 19, Évszak: nyári gumi, Jármű típus: Utcai terepjáró, Sebesség index: W=270 km/h, Üzemanyag-hatékonyság: B, Fékezés nedves úton: B, Gördülési zaj: 70 dB, Terhelési index: 1060kg, Súly: 19 kg, Defekttűrő gumi: Igen, Erősített
Szélesség: 265, Profilarány: 35, Átmérő: 20, Évszak: nyári gumi, Jármű típus: Személyautó, Sebesség index: Y=300 km/h, Üzemanyag-hatékonyság: D, Fékezés nedves úton: A, Gördülési zaj: 69 dB, Terhelési index: 775kg, Súly: 12 kg, Defekttűrő gumi: Nem, Erősített kivitel:
A P ZERO™ 1987-es megjelenésével megdöbbentette az autóipari világot, mint a Pirelli első Ultra Magas teljesítményű gumiabroncsa. A negyedik generációs P ZERO™ az a termék, amely a legjobban ötvözi a Pirelli kompetitív Motorsportban szerzett tudását a Pirelli szövetségével a
Szélesség: 285, Profilarány: 30, Átmérő: 20, Évszak: nyári gumi, Jármű típus: Személyautó, Sebesség index: Y=300 km/h, Üzemanyag-hatékonyság: D, Fékezés nedves úton: B, Gördülési zaj: 73 dB, Terhelési index: 775kg, Súly: 13 kg, Defekttűrő gumi: Nem, Erősített kivitel:
A P ZERO™ 1987-es megjelenésével megdöbbentette az autóipari világot, mint a Pirelli első Ultra Magas teljesítményű gumiabroncsa. A negyedik generációs P ZERO™ az a termék, amely a legjobban ötvözi a Pirelli kompetitív Motorsportban szerzett tudását a Pirelli szövetségével a
A P ZERO™ 1987-es megjelenésével megdöbbentette az autóipari világot, mint a Pirelli első Ultra Magas teljesítményű gumiabroncsa. A negyedik generációs P ZERO™ az a termék, amely a legjobban ötvözi a Pirelli kompetitív Motorsportban szerzett tudását a Pirelli szövetségével a
A P ZERO™ 1987-es megjelenésével megdöbbentette az autóipari világot, mint a Pirelli első Ultra Magas teljesítményű gumiabroncsa. A negyedik generációs P ZERO™ az a termék, amely a legjobban ötvözi a Pirelli kompetitív Motorsportban szerzett tudását a Pirelli szövetségével a
Szélesség: 255, Profilarány: 55, Átmérő: 19, Évszak: nyárigumi, Autó típusa: Terepjáró, Sebesség index: W=270 km/h, Üzemanyag-hatékonyság: B, Fékezés nedves úton: A, Gördülési zaj: 69 dB, Terhelési index: 975kg, Súly: 14 kg, Defekttűrő rendszer: Nem, Erősített kivitel: