Az árak és a rendelkezésre állás naponta többször változhat. Ellenőrizze az aktuális adatokat közvetlenül az e-shopokban. Az összes elérhető színt és méretet közvetlenül az e-shopokban találja meg.
Különleges kanyar stabilitás és oldal vezetés, példátlan kényelem. Magas aquaplaning elleni biztonság, precíz nedvességben és szárazon való tapadás. egyenletes kopás.
Ez az abroncs új korszakot nyitott az ultra magas sebességindexű abroncsok mind fejlettebb technológiát követelő kategóriájában. Extrém teljesítményt biztosít a sportkocsik és a GTI-műfaj képviselői számára. Ezen járműveket kiváló komfortra és alacsony zajszintre
ERŐSSÉG Ideális választás a közepes- és nagy teljesítményű autókhoz, a teljesítmény és kényelem tökéletes kombinációja. TECHNIKAI JELLEMZŐK Forgásirányos mintázat, hosszanti mintaárkok: biztonságos kanyarodás nedves útviszonyok esetén is Asszimetrikus mintázat, négy
Ez az abroncs új korszakot nyitott az ultra magas sebességindexű abroncsok mind fejlettebb technológiát követelő kategóriájában. Extrém teljesítményt biztosít a sportkocsik és a GTI-műfaj képviselői számára. Ezen járműveket kiváló komfortra és alacsony zajszintre
Ez az abroncs új korszakot nyitott az ultra magas sebességindexű abroncsok mind fejlettebb technológiát követelő kategóriájában. Extrém teljesítményt biztosít a sportkocsik és a GTI-műfaj képviselői számára. Ezen járműveket kiváló komfortra és alacsony zajszintre
Ez az abroncs új korszakot nyitott az ultra magas sebességindexű abroncsok mind fejlettebb technológiát követelő kategóriájában. Extrém teljesítményt biztosít a sportkocsik és a GTI-műfaj képviselői számára. Ezen járműveket kiváló komfortra és alacsony zajszintre
Szélesség: 245, Profilarány: 35, Átmérő: 18, Évszak: nyárigumi, Autó jellege: Személyautó, Sebesség index: Y=300 km/h, Üzemanyag-hatékonyság: F, Fékezés nedves úton: A, Gördülési zaj: 72 dB, Terhelési index: 630kg, Súly: 10 kg, Defekttűrő rendszer: Nem, Erősített kivitel:
A kompromisszum nélküli sport gumi a legmagasabb kanyar reakció igényeknek, tapadás és nyom tartóság. A verseny sport tehnológia magas sebességek esetén is megterhelő képességet garantál. Aszimmetrikus profil design minden időben tapadást biztosít, speciálisan gyors kanyarokban
Ez az abroncs új korszakot nyitott az ultra magas sebességindexű abroncsok mind fejlettebb technológiát követelő kategóriájában. Extrém teljesítményt biztosít a sportkocsik és a GTI-műfaj képviselői számára. Ezen járműveket kiváló komfortra és alacsony zajszintre
A Pirelli P-Zero Rosso Asimmetrico 225/50 R16 92Y Személy nyári gumiabroncs aszimmetrikus mintázattal személyautókra. Az autógumi a Pirelli ajánlása szerint hátsó tengelyre vagy minden pozícióra szerelhető. Magas élettartamú autógumi mely a mintázatának köszönhetően a sportos
A Pirelli P-Zero Rosso Asimmetrico 205/55 R16 91Y Személy nyári gumiabroncs ideális választás a közepes- és nagy teljesítményű autókhoz, a teljesítmény és kényelem tökéletes kombinációja. Az autógumi a Pirelli ajánlása szerint hátsó tengelyre vagy minden pozícióra
Ez az abroncs új korszakot nyitott az ultra magas sebességindexű abroncsok mind fejlettebb technológiát követelő kategóriájában. Extrém teljesítményt biztosít a sportkocsik és a GTI-műfaj képviselői számára. Ezen járműveket kiváló komfortra és alacsony zajszintre
Optimális kezelhetőség és tapdás esőáztatta utakon Magas gazdaságosság Utánfutokra való bevetésre is alkalmas
A P ZERO™ 1987-es megjelenésével megdöbbentette az autóipari világot, mint a Pirelli első Ultra Magas teljesítményű gumiabroncsa. A negyedik generációs P ZERO™ az a termék, amely a legjobban ötvözi a Pirelli kompetitív Motorsportban szerzett tudását a Pirelli szövetségével a
ERŐSSÉG Ideális választás a közepes- és nagy teljesítményű autókhoz, a teljesítmény és kényelem tökéletes kombinációja. TECHNIKAI JELLEMZŐK Forgásirányos mintázat, hosszanti mintaárkok: biztonságos kanyarodás nedves útviszonyok esetén is Asszimetrikus mintázat, négy
ERŐSSÉG Ideális választás a közepes- és nagy teljesítményű autókhoz, a teljesítmény és kényelem tökéletes kombinációja. TECHNIKAI JELLEMZŐK Forgásirányos mintázat, hosszanti mintaárkok: biztonságos kanyarodás nedves útviszonyok esetén is Asszimetrikus mintázat, négy
Szélesség: 245, Profilarány: 45, Átmérő: 18, Évszak: nyári gumi, Jármű típus: Személyautó, Sebesség index: Y=300 km/h, Üzemanyag-hatékonyság: A, Fékezés nedves úton: B, Gördülési zaj: 70 dB, Terhelési index: 800kg, Súly: 11 kg, Defekttűrő gumi: Nem, Erősített kivitel:
A P ZERO™ 1987-es megjelenésével megdöbbentette az autóipari világot, mint a Pirelli első Ultra Magas teljesítményű gumiabroncsa. A negyedik generációs P ZERO™ az a termék, amely a legjobban ötvözi a Pirelli kompetitív Motorsportban szerzett tudását a Pirelli szövetségével a
Ideális úgy a sportos és nagy teljesítményű közép és felső osztályú kocsikra, mint a nagy limuzinokra. Az új P Zero Rosso nagyon magas kényelmet nyújt sportos extrém értékek esetén. Az optimális gumi sportos nagy sebességek esetén, amikor maximális tapadás és kanyar
Különleges kanyar stabilitás és oldal vezetés, példátlan kényelem. Magas aquaplaning elleni biztonság, precíz nedvességben és szárazon való tapadás. egyenletes kopás
Pirelli P Zero Sport - A termék főbb jellemzői: Egyedi külső oldali futófelület kialakítás: rendkívül pontos kormányozhatóság a robosztus vállmintablokkoknak köszönhetően, melyek fokozott futófelületi merevséget és nagyobb oldalirányú stabilitást biztosítanak. Egyedi
Pirelli P Zero Luxury - A termék főbb jellemzői: Egyedi külső oldali futófelület-kialakítás: alacsony zajkibocsátás és gördülési ellenállás az optimalizált mintablokk- és lamella kialakításnak köszönhetően. Egyedi belső oldali futófelület-kialakítás: nagyfokú
P ZERO CORSA Anvelopa ce beneficiază de transferul celei mai bune tehnologii motorsport pentru a putea fi utilizată atât pe ș osea cât ș i pe pistă. CARACTERISTICI TEHNICE Blocuri masive ale benzii de rulare pe umăr ș i pe banda centrală continuă: performanţă la manevrabilitate
Optimális kezelhetőség és tapdás esőáztatta utakon Magas gazdaságosság Utánfutokra való bevetésre is alkalmas
Pirelli PZero Direzionale és PZero Asimmetrico. Az eredeti koncepció szerint forgásirányos mintázat kerül előre és aszimmetrikus hátra. A PZero System lehet a PZero Direzionale (elöl) és a PZero Asimmetrico (hátul) kombinációja, vagy elöl-hátul PZero Asimmetrico-ból álló