A legalacsonyabb ár az elmúlt 60 napban: 120 906 Ft
Az árak és a rendelkezésre állás naponta többször változhat. Ellenőrizze az aktuális adatokat közvetlenül az e-shopokban. Az összes elérhető színt és méretet közvetlenül az e-shopokban találja meg.
Ennek a gumi újdonságnak a fejlesztésénél különösen az inovatív megoldásokra fektettek hangsúlyt, ami a felhasználónak kellemes kényelmet és biztonságot nyújt.
Ennek a gumi újdonságnak a fejlesztésénél különösen az inovatív megoldásokra fektettek hangsúlyt, ami a felhasználónak kellemes kényelmet és biztonságot nyújt
A gumiabroncs kizárólag versenypályán használható, melyet a Superbike világbajnokságban szerzett tapasztalatok alapján fejlesztettek. Első méreteknél: Sc1 – alacsony külső hőmérséklet, Sc2 – magas külső hőmérséklet. Hátsó méreteknél: Sc2 – alacsony hőmérséklet,
A gumiabroncs kizárólag versenypályán használható, melyet a Superbike világbajnokságban szerzett tapasztalatok alapján fejlesztettek. Első méreteknél: Sc1 – alacsony külső hőmérséklet, Sc2 – magas külső hőmérséklet. Hátsó méreteknél: Sc2 – alacsony hőmérséklet,
A gumiabroncs kizárólag versenypályán használható, melyet a Superbike világbajnokságban szerzett tapasztalatok alapján fejlesztettek. Első méreteknél: Sc1 – alacsony külső hőmérséklet, Sc2 – magas külső hőmérséklet. Hátsó méreteknél: Sc2 – alacsony hőmérséklet,
Ennek a gumi újdonságnak a fejlesztésénél különösen az inovatív megoldásokra fektettek hangsúlyt, ami a felhasználónak kellemes kényelmet és biztonságot nyújt
Ennek a gumi újdonságnak a fejlesztésénél különösen az inovatív megoldásokra fektettek hangsúlyt, ami a felhasználónak kellemes kényelmet és biztonságot nyújt
A gumiabroncs kizárólag versenypályán használható, melyet a Superbike világbajnokságban szerzett tapasztalatok alapján fejlesztettek. Első méreteknél: Sc1 – alacsony külső hőmérséklet, Sc2 – magas külső hőmérséklet. Hátsó méreteknél: Sc2 – alacsony hőmérséklet,
A gumiabroncs kizárólag versenypályán használható, melyet a Superbike világbajnokságban szerzett tapasztalatok alapján fejlesztettek. Első méreteknél: Sc1 – alacsony külső hőmérséklet, Sc2 – magas külső hőmérséklet. Hátsó méreteknél: Sc2 – alacsony hőmérséklet,
Ennek a nyári gumi újdonságnak a fejlesztésénél különösen az inovatív megoldásokra fektettek hangsúlyt, ami a felhasználónak kellemes kényelmet és biztonságot nyújt
Javítottunk a tapadásérzeten az abroncs megmunkálásakor, hogy a versenyben azonnal megkezdhesse a körrekordok megdöntését, körről körre, széles üzemi tartományban. Tapadásérzet a kanyarbejáraton Az újonnan alkalmazott egyspirálos övkialakítás optimalizálja a HTSPC
Utánfutokra való bevetésre is alkalas.Optimális kezelhetőség és tapadás az esőáztatta utakon.Magas gazdaságosság
Utánfutokra való bevetésre is alkalas.Optimális kezelhetőség és tapadás az esőáztatta utakon.Magas gazdaságosság
A Diablo a legmagasabb teljesítményeket teljes biztonságban éri el. A tapadóképes keverék és a futófelület design közötti kombináció kiegyensúlyozott és precíz vezetési magatartást nyújt optimális talajhoz való kontaktussal és minden időjárási feltétel alatt.A Diablo
Javítottunk a tapadásérzeten az abroncs megmunkálásakor, hogy a versenyben azonnal megkezdhesse a körrekordok megdöntését, körről körre, széles üzemi tartományban. Tapadásérzet a kanyarbejáraton Az újonnan alkalmazott egyspirálos övkialakítás optimalizálja a HTSPC
Javítottunk a tapadásérzeten az abroncs megmunkálásakor, hogy a versenyben azonnal megkezdhesse a körrekordok megdöntését, körről körre, széles üzemi tartományban. Tapadásérzet a kanyarbejáraton Az újonnan alkalmazott egyspirálos övkialakítás optimalizálja a HTSPC
-nem pörög ki-nagyon jo teljesitményű-jol tapad kanyarban és emelkedőn sem csuszik
Első osztályú, négyévszakos sport-túra gumiabroncs. Az első és hátsó abroncsoknál egyaránt alkalmazott JointLess Belt (JLB) technológia megnövelt stabilitást biztosít A hátsó abroncsok Multi-Tread (MT) összetétele kiemelkedő futásteljesítményt garantál Speciális
Utánfutokra való bevetésre is alkalas.Optimális kezelhetőség és tapadás az esőáztatta utakon.Magas gazdaságosság
Első osztályú, négyévszakos sport-túra gumiabroncs. Az első és hátsó abroncsoknál egyaránt alkalmazott JointLess Belt (JLB) technológia megnövelt stabilitást biztosít A hátsó abroncsok Multi-Tread (MT) összetétele kiemelkedő futásteljesítményt garantál Speciális
-nem pörög ki-nagyon jo teljesitményű-jol tapad kanyarban és emelkedőn sem csuszik
Közepes sportmotorokhoz, a BT-090 PRO tökéletes választás agresszív stílusú motorozáshoz utcán, vagy pályán. Merev felépítés Jobb kontaktérzés a kanyarokban, különösen alkalmas a megcsúszások kezelésére versenyek során. Sokoldalú Nagyszerű tapadás nedves és száraz
Modern gumi az értékelt diagonális felépítésben klasszikus gépeknek