A legalacsonyabb ár az elmúlt 60 napban: 26 700 Ft
Az árak és a rendelkezésre állás naponta többször változhat. Ellenőrizze az aktuális adatokat közvetlenül az e-shopokban. Az összes elérhető színt és méretet közvetlenül az e-shopokban találja meg.
A hézagtényező a belső részen 38% , a külsőn 34%, amely javítja az elvezetést és az úttartást.
A szélesebb körkörös barázdaszélességgel a felület belső/külső részen 21,3% és 43,8% megnőtt a megszokott kialakítással ellentétben. Volumenében is növekedhet, amellyel még jobb vízelvezetést produkál.
A teljesen új profilterv és a megerősített oldalfal javítja az abroncs tartását.
A fűrészes körkörös barázdafal: Eltávolítja a vizet a barázdákból azonnal , nagy hatékonysággal, valamint csökkenti a légáramlásból adódó zajt.
A belső és külső oldalirányú barázdákon lekerekített kialakítást alkalmaztunk, optimizáltuk a barázdák szögét, hogy javítsuk a gurulás hangját és erősítsük az elemeket.
Szélesség: 205, Profilarány: 50, Átmérő: 17, Évszak: nyárigumi, Autó jellege: Személyautó, Sebesség index: V=240 km/h, Üzemanyag-hatékonyság: E, Fékezés nedves úton: B, Gördülési zaj: 71 dB, Terhelési index: 650kg, Súly: 10 kg, Defekttűrő rendszer: Nem, Erősített kivitel: Igen. Nankang: A Nankang küldetésének tekinti, hogy a vásárlók elvárásait kielégítse, a gumiabroncsgyártó mottót is ennek megfelelően választott: „Őszinteség, gyakorlatiasság é
A hézagtényező a belső részen 38% , a külsőn 34%, amely javítja az elvezetést és az úttartást. A szélesebb körkörös barázdaszélességgel a felület belső/külső részen 21,3% és 43,8% megnőtt a megszokott kialakítással ellentétben. Volumenében is növekedhet, amellyel még
A hézagtényező a belső részen 38% , a külsőn 34%, amely javítja az elvezetést és az úttartást. A szélesebb körkörös barázdaszélességgel a felület belső/külső részen 21,3% és 43,8% megnőtt a megszokott kialakítással ellentétben. Volumenében is növekedhet, amellyel még
A hézagtényező a belső részen 38% , a külsőn 34%, amely javítja az elvezetést és az úttartást. A szélesebb körkörös barázdaszélességgel a felület belső/külső részen 21,3% és 43,8% megnőtt a megszokott kialakítással ellentétben. Volumenében is növekedhet, amellyel még
A hézagtényező a belső részen 38% , a külsőn 34%, amely javítja az elvezetést és az úttartást. A szélesebb körkörös barázdaszélességgel a felület belső/külső részen 21,3% és 43,8% megnőtt a megszokott kialakítással ellentétben. Volumenében is növekedhet, amellyel még
A hézagtényező a belső részen 38% , a külsőn 34%, amely javítja az elvezetést és az úttartást. A szélesebb körkörös barázdaszélességgel a felület belső/külső részen 21,3% és 43,8% megnőtt a megszokott kialakítással ellentétben. Volumenében is növekedhet, amellyel még
A hézagtényező a belső részen 38% , a külsőn 34%, amely javítja az elvezetést és az úttartást. A szélesebb körkörös barázdaszélességgel a felület belső/külső részen 21,3% és 43,8% megnőtt a megszokott kialakítással ellentétben. Volumenében is növekedhet, amellyel még
A hézagtényező a belső részen 38% , a külsőn 34%, amely javítja az elvezetést és az úttartást. A szélesebb körkörös barázdaszélességgel a felület belső/külső részen 21,3% és 43,8% megnőtt a megszokott kialakítással ellentétben. Volumenében is növekedhet, amellyel még
A hézagtényező a belső részen 38% , a külsőn 34%, amely javítja az elvezetést és az úttartást. A szélesebb körkörös barázdaszélességgel a felület belső/külső részen 21,3% és 43,8% megnőtt a megszokott kialakítással ellentétben. Volumenében is növekedhet, amellyel még
A hézagtényező a belső részen 38% , a külsőn 34%, amely javítja az elvezetést és az úttartást. A szélesebb körkörös barázdaszélességgel a felület belső/külső részen 21,3% és 43,8% megnőtt a megszokott kialakítással ellentétben. Volumenében is növekedhet, amellyel még
Kiváló kezelhetőség havas, nedves és száraz utakon. Az innovatív gumikeverék tovább javítja a nedves úton biztosított teljesítményt. Az optimalizált V-alakú futófelületi kialakításnak köszönhető jobb vízelvezetés megakadályozza az aquaplaning kialakulását és a
Szélesség: 215, Profilarány: 50, Átmérő: 17, Évszak: téligumi, Autó jellege: Személyautó, Sebesség index: V=240 km/h, Üzemanyag-hatékonyság: E, Fékezés nedves úton: C, Gördülési zaj: 71 dB, Terhelési index: 690kg, Súly: 11 kg, Defekttűrő rendszer: Nem, Erősített kivitel:
A hézagtényező a belső részen 38% , a külsőn 34%, amely javítja az elvezetést és az úttartást. A szélesebb körkörös barázdaszélességgel a felület belső/külső részen 21,3% és 43,8% megnőtt a megszokott kialakítással ellentétben. Volumenében is növekedhet, amellyel még
A hézagtényező a belső részen 38% , a külsőn 34%, amely javítja az elvezetést és az úttartást. A szélesebb körkörös barázdaszélességgel a felület belső/külső részen 21,3% és 43,8% megnőtt a megszokott kialakítással ellentétben. Volumenében is növekedhet, amellyel még
A hézagtényező a belső részen 38% , a külsőn 34%, amely javítja az elvezetést és az úttartást. A szélesebb körkörös barázdaszélességgel a felület belső/külső részen 21,3% és 43,8% megnőtt a megszokott kialakítással ellentétben. Volumenében is növekedhet, amellyel még
A hézagtényező a belső részen 38% , a külsőn 34%, amely javítja az elvezetést és az úttartást. A szélesebb körkörös barázdaszélességgel a felület belső/külső részen 21,3% és 43,8% megnőtt a megszokott kialakítással ellentétben. Volumenében is növekedhet, amellyel még
A Vredestein hozta létre, a Giugiaro Design-al együtt, a Vredestein Ultrac egy ultimatív gumiabroncs a magas teljesítményű-gumipiacon. A kikerekített alakjával, a folyamatos kontúrjával, és a lekopott széleivel a Vredestein Ultrac kiválóan lett kialakítva és sok inovatív
A Winter Activa SV-3 kiváló irányíthatóságot biztosít valamennyi téli időjárási körülmény esetén. Irányított futófelületi mintázattal, valamint keresztirányú nagy futófelületi barázdákkal rendelkezik a kiváló tapadás érdekében havon és jégen egyaránt. A vállrész
Szélesség: 205, Profilarány: 50, Átmérő: 17, Évszak: négyévszakos gumi, Jármű típus: Személyautó, Sebesség index: V=240 km/h, Üzemanyag-hatékonyság: D, Fékezés nedves úton: B, Gördülési zaj: 71 dB, Terhelési index: 650kg, Súly: 10 kg, Defekttűrő gumi: Nem, Erősített
A hézagtényező a belső részen 38% , a külsőn 34%, amely javítja az elvezetést és az úttartást. A szélesebb körkörös barázdaszélességgel a felület belső/külső részen 21,3% és 43,8% megnőtt a megszokott kialakítással ellentétben. Volumenében is növekedhet, amellyel még
A hézagtényező a belső részen 38% , a külsőn 34%, amely javítja az elvezetést és az úttartást. A szélesebb körkörös barázdaszélességgel a felület belső/külső részen 21,3% és 43,8% megnőtt a megszokott kialakítással ellentétben. Volumenében is növekedhet, amellyel még
A hézagtényező a belső részen 38% , a külsőn 34%, amely javítja az elvezetést és az úttartást. A szélesebb körkörös barázdaszélességgel a felület belső/külső részen 21,3% és 43,8% megnőtt a megszokott kialakítással ellentétben. Volumenében is növekedhet, amellyel még
A Nankang NS-20 új high-tech termék amely a legmagasabb színvonalnak megfelelően volt kifejlesztve. Könnyü kezelhetőség. Az új, szilikát tartalmazó futófelületi vegyület a minimális zajszintet biztositja, a kiváló tapadást nedves utakon, valamint a stabilitást még a rendkívül
A hézagtényező a belső részen 38% , a külsőn 34%, amely javítja az elvezetést és az úttartást. A szélesebb körkörös barázdaszélességgel a felület belső/külső részen 21,3% és 43,8% megnőtt a megszokott kialakítással ellentétben. Volumenében is növekedhet, amellyel még