A legalacsonyabb ár az elmúlt 60 napban: 38 069 Ft
Az árak és a rendelkezésre állás naponta többször változhat. Ellenőrizze az aktuális adatokat közvetlenül az e-shopokban. Az összes elérhető színt és méretet közvetlenül az e-shopokban találja meg.
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az oldalsó barázdák hoznak létre a vállakon.
Könnyű profil és keskeny kialakítás csökkenti a gurulási ellenállást. A külső minta a jobb manőverabilitásra készült, a nagyobb blokkok a vállakon javítják a fordulékonyságot. A zajcsökkentő határelemek csökkentik a légáramlást , és az ezzel járó neszeket is. A lekerekített barázdaélek csökkentik a vízréteg megmaradásának esélyét , ezzel jobb tapadást biztosítva.
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
Nankang Cross Sport SP-9 Minden időben a NANKANG SP-9 kiválóan egyensúlyoz a teljesítmény, kényelem és biztonság között bármely szedánon vagy CUV-n. Tulajdonságok Négy körkörös barázda, amely javítja a vezethetőséget és a vízelvezetést Az optimizált lamella minta
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az
NA-1 különleges asszimetrikus minta kialakítású. A belső minta az elvezetésben jeleskedik. A nagyobb ürességi arány javítja az elvezetési teljesítményt a vizes utakon. A megnövelt harmadik része a rádiusznak csökkenti a érintési nyomást a vállakon , illetve a zajt, amelyet az